Arvidsjaur nästa

Nu har jag packat klart och snart bär det av mot Arvidsjaur. Det blev bara 2 väskor och ett skidfodral med ett stavrör fastspänt på. Har jag allt med?? Min vanliga kommentar innan jag åker är: Jag har säkert inte allt med men jag har iaf mycket... Jag ska tillbringa två och en halv timme i Gävle ikväll, hmm det finns väl roligare sätt att tillbringa söndagkväll än på järnvägsstationen i Gävle men förhoppningsvis får jag sällskap. Vi får hoppas att detta läger kommer att starta bättre än det förra. Nu är det långt för den räddande ängeln att komma med nya stavar och armen har just läkt ihop riktigt så...

Idag har jag varit på orienterarnas löpträning, jag tänkte att det skulle vara kul och träffa lite folk och få lite träningssällskap. Vi var 5 där och ingen som ville springa i samma takt som mig. Brorsan hade heller ingen att springa med så vi gjorde sällskap i 55min sen tyckte han att det fick vara slut med lusspringningen och drog, så då fick jag springa resten själv. Det var kul så länge det varade och det var ju kul att springa på ett nytt ställe. Långpass framförallt löpning är så himla tråkigt att köra själv, men jag har svårt att få sällskap. Det är få jag känner som vill hålla den farten som jag vill, antingen går det för fort eller för sakta, det var 3 månader sen sist jag hade sällskap...

Igår var det jättefina klassiska spår i Gyllbergen. Idag smälter snön.

Jag vet inte om jag kommer att ha ork eller möjlighet att uppdatera något under tiden i Arvidsjaur. Men vill ni hålla lite koll på vad vi gör så kommer det säkert att komma ut information på landslagets blogg, http://skido.blogg.se/

Nu far jag mot norrland och en halvmeter snö! Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0