Arvidsjaur

Ja nu har jag kommit fram till Arvidsjaur. Slumrade sött först några timmar på jvgstn i Gävle och sedan på tåget till Jörn. När man ska in mitt i natten i en kupé där det sover fem okända personer och försöka bädda en påse och ett täcke är det skönt att ha varit med förr... Jag lyckades ändå få täcket på fel ledd så jag frös både om fötterna och överkroppen innan jag insåg att täcket faktiskt inte var så kort... När jag vaknade i morse hörde jag några bekanta röster genom väggen och det visade sig att Stina Häggström, Martin Hederskog, Hammer och rollen hade kupén bredvid, ganska häftigt! Sen åkte vi buss mellan Jörn och Arvidsjaur, själva resan gick bra men när vi kom fram kom ett klantarsle på att vi skulle gå av lite tidigare och gå till campingen ist för att åka till busstationen och få skjuts av Sture. En kilometer är inte långt att gå om man inte har två väskor och ett skidfodral att släpa på samt att det är över lunchtid och man bara ätit en drickyoughurt och en äcklig macka till frukost. Vi ska ha skjuts när vi ska hem...

Här är iaf mycket snö så det kommer nog att bli ett bra läger med mycket skidO-teknik. Jag delar rum med Stina och Kristina Nordebo och vi delar stuga med Eva,  Åsa och Johanna. Det kommer nog att bli nice!!

Vissa saker mår man bättre av att inte veta. Men iofs skulle det ju ha hänt iaf oavsett om jag fått veta det eller inte. Men varför?

Funderar på entalpi och mp3-sladdar också men vi tar det en annan gång.

Ska snart ut och glida lite! Gött mos!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag fattar inte vad det är som du inte fått veta. Ska man verkligen förstå det av texten ?

2007-11-19 @ 16:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0