Hemsida och hemma

Ska börja med att skriva att äntligen har min hemsida blivit klar och adressen är: http://web.telia.com/~u04802154

Igår förmiddag var det alltså dags för det stora provet. Gielas-Campen + SkidO-tävling jaktstart. 5,5km skatetävling + 10km (fågelvägen) skidO-tävling. Det var kanonkul! Skidtävlingen gick hyfsat bra tyckte jag, 1.36 efter Eva (då hade hon åkt skidO-tävlingen innan...)

Resultat efter skidtävlingen inför jaktstarten:
Kristina Nordebo (D19-20)  15:34   0:00
Johanna Edin                                     +0:23
Stina Häggström                               +0:32
Karin Malmberg                                +0:42
Åsa Zetterberg-Eriksson                  +1:09

Superspännande och tätt alltså! Jag såg de andra mycket och låg ganska länge tillsammans med Stina och Åsa innan fjärillen (kontroll 9-15), där de hade andra slingan först. Där bommade jag en del och blev efter och sen var det inte så långt kvar, se kartor nedan (tryck på resp karta för större bild).

                  
Varv 1                                        Varv 2

Resultat totalt (Preliminärt, Inga officiella resultat har kommit ännu):
1. Johanna
2. Åsa
3. Kristina
4. Stina
5. Karin 

Jag är nöjd med SkidO-loppet också, det var skönt att känna att jag hängde med så bra som jag gjorde. Nu är det bara 2 veckor kvar till den riktiga tävlingspremiären i Grönklitt (hoppas det kommer snö så vi slipper Ånn...). Ska bli spännande!

Många människor i min närhet säger att jag är modig. Det känns kul men samtidigt konstigt för jag känner som om jag är den fegaste människan i världen iallafall när det gäller att åka smalspår skidorientering utför. Jag tappar väldigt mycket där och det skulle ju vara så lätta sekunder om man bara vågade.... Det är inte ofta jag svär men i dessa lägen gör jag det, väldigt mycket, och skriker. Det ger mig något annat att koncentrera på mig på än att jag håller på att krascha.

Det har varit ett kanonbra läger med mycket bra skidO-träning. Jocke, Emil och Sture har slitit kopiöst för att ge oss ett bra spårsystem och bra banor. Tack!!

Hemresan blev ett äventyr som nog inte lämpar sig i skrift. Det blev lite bråttom ibland. Men jag somnade iaf ovaggad på tåget innan nio!!

Idag har jag bara tagit igen mig och slappat, riktigt skönt. Det är inte ofta det blir sånna dagar!
Nu väntar en vecka med mycket jobb innan det blir läger igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0