TÅRTA

Idag har jag och pappa äntligen bjudit på tårta på jobbet för att han har fyllt år och för att jag tog SM-Guld i springskytte. Det var bara exakt två månader och en dag resp. två månader sen det inträffade. Bättre sent än aldrig eller vad man brukar säga. Tårtan var iaf mycket god! De beställde en ny tårta till vintern, så jag ska göra mitt absolut bästa för att uppfylla det.

På eftermiddan gjorde jag och mamma kuppan. Jag köpte ett par skor och en klänning. Kommentarerna när vi kom hem var, på skorna: De var fina! och  Det var väl bra! och på klänningen: Vad ska du med den till? och Men Karin seriöst, ge dej! En klänning! Hmm vad säger man?

Anna, jag ska hälsa det när jag träffar honom. Men jag tror allt att jag har en bit kvar till hans rolighets nivå, jag fattar inte var han får allt ifrån.... Det pratades om honom på lunchen idag också, hoppas Jocke-hysterin lagt sig tills jag kommer hem från Arvidsjaur....
Han jobbar numer (ifall någon är intresserad av det) på Banverkets IT-avdelning som heter OIT, det tycker jag är ganska kul bara det.

Imorgon blir det klassiskt i Gyllbergen på fm och skate och skytte i snöån på em. Hoppas snön ligger kvar! Sen är det någon som väldigt mycket borde packa också men jag har ingen inspiration.
10 par skor, 7 omgångar träningskläder, 15 par skidor, många (de går ju fort av på landslagsläger) stavar, 4 omg vanliga kläder...Hmm lite överdrivet kanske? Men hur ska jag och Anna få plats på 25 kvadrat i en vecka? Det är iofs nästa resa, nu behöver jag bara fundera på hur mycket jag orkar släpa på tåget...

Dags för skidvallning istället! Hej svejs Leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är klart vi får plats! haha, vi har väl aldrig mycket grejjer med?! :P Vad var det för en klänning då? kramoo :)

2007-11-18 @ 14:58:24
Postat av: Karin

Hehe nej nej inte alls... en svart klänning med gröna prickar, snygg tyckte jag. Kram.

2007-11-18 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0