visst känns det fint att va vid liv en dag till

Åh N3A visst känns det fint att va vid liv en dag till
Visst känns det fint nu N3A
Åh N3A nu är det lika långt till stjärnorna, som från stjärnorna till dig
Alla talar om oss N3A
Åh N3A...

Det är nästan exakt ett år och fem månader sen vi tog studenten och sjöng det här i en vecka. Jag tänker inte så mycket på det, saknar det oftast inte. Men ibland springer man över någon på stan och så kommer minnena tumlande tillbaka. Det jag kan sakna då är att det var så lätt att träffa alla vänner. Man gjorde ju det varje dag, nu är ni utspridda över hela världen och jag är usel på att hålla kontakten tyvärr. Vårt bussliv (eller möjligen busliv) saknar jag också, det är så mycket tråkigare att åka själv!

Jag trivs bra med mitt liv som det är nu. Visst skulle det gärna få komma snö nu och det vore trevligt om Någon tog sitt förnuft tillfånga men i väntan på detta så knallar livet på i en behaglig takt.

Snöblandat regn och rullskidsintervaller vilken underbar kombination en tisdags förmiddag!!!
Ja, denna vecka kommer jag verkligen att känna att jag är vid liv! Så det är bara att nynna vidare: visst känns det fint att va vid liv en dag till....

Kommentarer
Postat av: Lennart Knutsson

Hej
Vad kul att du har en blogg så jag kan följa ditt liv. Du skriver bra tycker jag. Kan du inte gå med i Facebook också? Jag vill ha fler vänner där. Jag skickar en inbjudan. Ni har fått snö nu va?
Här kom det kanske en cm igår. Inget skidföre än alltså. Sprang faktiskt orientering idag. Tyrs öppna KM. Medeldistans. Bommade 4 minuter, lite för mycket. Sen har jag satt på vinterdäcken. Inte en dag för tidigt. Skönt att ha det gjort.
Ha det bra och skriv snart mer.
Kram

2007-11-11 @ 19:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0