Bistert

Det är fortfarande kallt här. Just nu visar termometern bredvid mig -16,9. Det är det varmaste jag sett på länge... Ska bli varmare till tävlingarna imorgon.

Tävlingen i onsdagskväll var superkul. Svår som sjutton, tätt med spår och sen mörker på det. Om någon studerar sträcktiderna och funderar på vad jag gjorde till första så stod det en liten kille och stämplade när jag kom fram så jag var snäll och väntade på min tur istället för att slå ner honom och rycka stämpeln. Jag fick vänta en hel evighet (30-40s).

Har kört gladiatorslingor mot Lellan på fm. Riktigt kul med kluriga vägval men grymt kärvt.

Såhär ser det ut utanför mitt och Lellans sovrumsfönster. Snö!!!
Tyvärr når inte solen ner hit till oss. Vi ser den på fjälltopparna runt oss.



Ha de!
//K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0