Grisen

Igår morse var jag och vacinerade mig mot den fruktande grisen. Om det var rätt eller fel beslut vet jag inte men nu är det gjort iaf. Och snabbt gick det, hann knappt fatta att jag blivit stucken innan det var klart. Oj vad hypokondrisk man blir sen efteråt. Har jag ont? Känner jag mig lite hängig? osv. Den enda biverkningen jag har känt (hitills) är att jag är öm i vänster arm.

Har köpt alla julklappar nu!! Är grymt nöjd att det är klart. Så nu är det försent att önska sig något mer!! Nu ska de bara slås in... Verkar som man inte behöver rimma på så många i år. Jätteskönt tycker jag som varken tycker om att skriva eller få rim.

Jag vill ha snö!! Vad är det här för väder egentligen? Men imorrn ska det bli minus och snö(?), jippi!! Slutet på nästa vecka ska det bli 15 grader kallt hemma.... Hur sjukt är inte det här... Och man ska nog packa ner vindkalsonger och rånarluva (inte för att råna någon bank) när vi ska till Vemdalen för det ser lika dant ut där, brrr. (Väderprognos enl yr.no).

Vi hörs!
/Eder snölängtande smärtpluggande K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0