Händelserik dag

Dagen började alltså med tentan. Den den var svår. Inga lätta kryssfrågor utan jag skrev en A4:a per fråga och för det skulle jag få 3-4p. Känns osäkert. Vet att jag har blandat bort några poäng men hoppas att jag klarar godkänt!

Sedan när jag skulle fara hemåt så hittade jag Anna på parkeringen. Hennes bil ville inte starta. Pappa Mats konsulterades och de beslutade att ett nytt batteri skulle inhandlas så vi for (med min bil) och köpte ett som vi sedan bytte. Det var en mutter som var besvärlig men en adrenalinstin Anna löste det, annars gick det bra. Hoppas hon tog sig hem helskinnad sen!

Jag for till Maxi och handlade. Fick visa leg när jag köpte lättglögg (2,2%) det var ganska komiskt!! Antar att jag ska ta det som en komplimang... Visste inte ens att det krävde att man var över... vilken ålder det nu är för att handla det.

Har slötittat på skidskytte hemma hos mor & far. Man känner sig mest som en urvriden disktrasa efter att ha tömt hjärnan under en tenta.

Ha de!
//K

Kommentarer
Postat av: Sten

VM i Tänndalen 2011, något att sikta mot Karin? Tar du dig dit lovar jag att det kommer upp minst en från Tobo och hejar. Kolla Petter Northugs hemsida. Högst upp i högra hörnet på förstasidan finns en bild från Bruksvallarna på Petter och tre grabbar. Han längst upp mot hörnet tävlar för OK Borgen. Vi hade dock inte råd att värva Northug men starkt av honom att ställa upp på bild och kul att den lagts in på hans hemsida.

2009-12-12 @ 10:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0