Hemma igen

Det blev inte speciellt mycket varmare till lördagen. Ungdomarna fick inte åka. Jag frös om fingrarna så jag tappade känseln och bröt. Deppade i soffan resten av dagen.

På söndagen fick jag ta nya tag. Tog på mig supermycket kläder så nu blev det grymt varmt. Ok lopp. Kroppen är inte snabbare just nu. Började med att bomma >1min på första men annars fungerade orienteringen bra.

Angående onsdagens lopp så glömde jag att säga att min bror och Lutter fick tjejdäng. Viktigt!! Nu får klubben lite pengar.

Har nu jobbat 2 dagar igen. Gör min sista dag som Banverksanställd (på ett tag, bäst att säga så) imorrn. Så får vi se hur/om det löser sig nästa år.

GOD JUL (om det inte blir något mer inlägg innan julafton)!



//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0