Tentaångest

Har grym tentaångest just nu... Jag är i det där stadiet där jag är helt övertygad om att jag inte kan någonting. Jag har alltså tenta imorrn. Rörelseapparaten och smärta heter kursen och det mest använda ordet är nog central sensitisering följt av descenderande smärthämmande system. Ok nått kom jag ihåg. Det gäller bara att veta vad det är också!!

Sprang förbi mördarhönsen idag också. Fortfarande ingen kamera med, kommer på det när jag är där att det skulle vara så kul att ta en bild. Idag lät tuppen verkligen som om han tänkte anfalla, tur att jag överlevde.
Tänker också att jag ska lägga upp en bild på mina julgardiner vilket heller inte blir av. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Det lär man sig när man läser den härliga sagan Djurens buss.

Håll tummarna för mig imorrn är ni snälla!
//Karin

PS. Det kom bara några flingor snö idag. Besviken!! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0