Semester

Måste börja med att säga att min bror är ganska bra... Etappseger idag på 5-dagars (O-ringen) och därmed upp i totalledning med 4 minuter!!
Ojoj gäller bara att hålla i resten av veckan nu. Kommer garanterat att hålla mina tummar tills de är blå på torsdag+fredag.

Igår var jag till Rättvik till Peter på Sportskokliniken och fick nya fotbäddar/sulor så att jag även fortsättningsvis ska kunna röra mig utan smärta i fötterna. Underbart!

På vägen hem angjorde jag Hjultorget i Insjön, där det blev 2 (!) besök på Clas Ohlson och ett på Rätt Pris samt ett på Willhans (som numer inte ligger vid Hjultorget). Det var inte bara jag som var där kan jag säga... grymt med folk på Clas Ohlson.

Idag gör jag Rabarbersaft. Har varit hos familjen Kotake och druckit sån supergod saft så vi fick receptet och gör ett eget försök. Blir det i närheten av så god som deras är jag supernöjd.

Träningen flyter på bra, snart blir det ett stakpass. Hoppas det håller uppe...

Ikväll får vi förhoppningsvis våran säng vi beställt från IKEA. Vi ska byta upp oss från 105cm till 160! Frågan är om det kommer att kännas ödsligt, nu har man ju vant sig...

Hoppas ni har det lika bra som jag!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0