Tisdag

Resten av Ingmarsspelen gick också bra. Det var hyfsat med folk, mer än förväntat så det var jättekul. Nu satsar vi mot nästa år!!

Orienteringsskyttet i helgen var också roligt men jag är inte nöjd. För mycket bommar både på vallen och i skogen. Sköt 2-3 (bom i ligg+stå) och det var faktiskt ungefär vad alla sköt. Men bommar man sedan ca 3min på nätt 20 min orientering då blir det inga bra resultat. Jag var 4min från bronset så räknar man lite, normalt skytte och bra orientering, så kunde det ha blivit en medalj men så får man ju inte riktigt göra... :)

Bröllopet var också trevligt. Fint utebröllop, borgerligt som gick väldigt fort. Sen fick vi väldigt god mat!

Jag har också kört bil i den kungliga hufvudstaden för första gången, tror inte jag körde över någon...

Nu ska jag till järna och träna och äta tårta!

Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0