Utflyktsvecka

Igår fick jag lämna det fula höghuset och ge mig ut i verkligheten. Härligt väder och även om det blev en hel del bilåka så var det ändå skönt. Blev skickad på en tripp till Hallstahammar, Ramnäs och Ombenning (den stora metropolen...) med sitepärmar. Tråkigt nog kunde inte Monkan följa med men det gick bra ändå, oftast...

Imorrn ska jag återigen få lämna det fula höghuset, då ska tjejligan på studiebesök på "nocken" i Gävle. Kul. Sen blir det med största sannolikhet en liten liten (?) sväng på IKEA... I så fall har jag varit på IKEA och handlat 2 gånger på en och en halv vecka +beställt saker från nätet däremellan. Ojskipojski.

Träningsmängden den här veckan gör att jag känner att jag lever. Det har plötsligt blivit väldigt långt till backen.

Inget 5-dagars för mig i år, känns lite konstigt. Men som skidskyttarna konstaterade så ska jag vara hemma på frining istället och det är ju inte helt fel... :) Eller hemma och hemma, vi ska allt hitta på något nu när vi får semester.

Mika snickrar garderober,  jag längtar tills allt är klart så det blir upp/ihopflytt. Hihi, bra arbetsfördelning... var inte riktigt så jag menade.

En dag till, sen blir det 3 veckors semester!
Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0