Blöt vär

Jag lever. Tänkte bara säga det fast nätt o jämt känns det som.

Idre är blött punkt slut. Idag har vi för första gången sett solen och bergen på andra sidan dalen.

Det går tungt tungt tungt i min kropp och i snön.

Jag känner mig som jag aldrig har åkt skidO eller skidor för delen med förr. Varenda träd, rot, snöval etc ska mina skidor snurra sig runt.

Hoppas det blir riktig vinter snart.

Sten>> Boman är en av Eriks sambos, jag vet inte heller hur han ser ut annat än i lussebullsform och då hade han huvud, kropp, 2 armar och 2 ben... Pappa vallade i garaget för att slippa bli inblandad i baket. Jag tänkte bara skriva att han var snäll och vallade dem.

Ha de!
//Karin

Kommentarer
Postat av: Sten

Anade hur det låg till med vallningen (vet att Anders är snäll) men det var länge sen jag kommenterade så det gällde att passa på. Förstår att det gått trögt i regnet i Idre. Vi har bokat läger i Grönklitt 3-6 dec. men det lär nog bli Bruksvallarna istället. Träna på så kanske vi ses på någon lämplig tävling i vinter.

2009-11-26 @ 19:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0