Lite smått och gott

Har nu hoppat av programmet i Växjö. Ska läsa klart mina kurser i Falun och jobba lite fram till jul. Sen har jag andra pluggplaner efter jul men tror inte att jag törs skriva vad för då ändrar jag mig väl igen :)

Har bytt till vinterdäck på bilen nu när snön tycks ha försvunnit :(

Söndagen var en ojämn dag. Frukost, ingen mat, ingen mat, massa mat o fika, smörgås o fruktsallad... På eftermiddagen var vi till mamma o pappa och firade pappas födelsedag (Äntligen!) och fars dag. Och sedan på kvällen hade vi ansvaret för söndagsångesten o bjöd på varma smörgåsar och fruktsallad. Trevligt var det!

Är jättestel mellan skulderbladen idag. Beror nog på att jag körde stakintervaller igår. Det var längesen sist... Jag och Mika hann med att springa ett 70-20-pass tills vi nästan spydde också. Riktigt bra pass det med!

Vi hörs!
//Karin

Kommentarer
Postat av: erica

mmmm... goda mackor va de =)

2009-11-12 @ 15:54:48
URL: http://icsiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0