Lussebak

Finväder idag! Njöt på mitt rullskidpass på fm.

Jag och brorsan och Lellan bakat lussekatter. Första julbaksgrejen klar. Jag och Lellan gjorde normala, Erik gjorde fälgkors, Mona Lisas leende, Himalaja, en kofot och Boman mm. Sen brände Mamma en del. Pappa vallade mina skidor. Hoppas alla är goda ändå, ska smaka snart.

På måndagmorgon åker jag till Idre på läger med skidO-landslaget. Ska bli skoj! Hoppas det blir bra väder och att kroppen fungerar ok. Såg ut att bli många träningstävlingar så det kan bli jobbigt! Får se om jag får tag på någon internetuppkoppling där.

På återhörande!
//Karin

Kommentarer
Postat av: Sten

Hej Karin. Kan man få lite förklaringar. Fälgkors och kofot vet jag hur de ser ut men Boman? Pappa vallade mina skidor. Hoppas alla är goda ändå. Vallade Anders på bakbordet? Ha det bra runt slingan i Idre. När Upplandsgänget var där i helgen regnade det i fredags men blev lite bättre väder under lördagen.

2009-11-23 @ 08:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0