En erfarenhet rikare

Ja så sa de rutinerade rävarna innan inventeringen i måndags, du blir en erfarenhet rikare. Så nu har jag blivit det då. Det gick ganska bra att inventera. Jag räknade bla duschdraperier (urfula), godis, festis, fiskbullar, soppor, krossade tomater, konserverad vitlök och burkmajs. De flesta som känner mig vet nog om mitt förhållande till de två sista sakerna, något jag vägrar äta... Igår blåste det så mycket att jag höll på att tippa när jag var ute och åkte rullskidor på fm! Igår kväll blev det ett roligt pass i snöån med Anna, mycket prat att ta igen när vi inte setts på en månad. Jag vet inte om det är något i luften just nu, det känns som om folk blir kära, förlovar sig eller ska ha barn till höger och vänster nu. Eller aja kanske inte till höger och vänster de vet väl vem de är kära i/ska ha barn med får vi väl hoppas. Jag menade att det var väldigt många som vi känner som gör något av det :) Man kanske har blivit så gammal att det är normalt just nu... Ha de! //Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0