Fylla-år-månaden

April är stora fylla-år-månaden. Av min och Mikas nära släkt är vi 6 stycken som fyller år i April, plus x antal vänner och bekanta. Robert har vi redan ätit tårta för, idag fyller Mikas brorsdotter Amanda år. Grattis, grattis!

Två av mina favorittårtor (succe- och måntårta) samt favoritkakorna ("Karin"-kakor) på samma bild! Inte illa, bilden är från Farmors 80 årskalas.

Fick igår höra att en fd jobbarkompis Lindha och hennes Magnus (också Banverkare) har blivit föräldrar till en stor pojk. Mycket roligt att höra att det hade gått bra. Grattis till dem också.

Förmiddagen har ägnas åt plugg av regelhusens uppbyggnad och viss konversation av en rörgubbe som varit här och filmat vårt avlopp. Nu ska jag packa ihop vad jag behöver för ett dygns tripp till Örebro, borde gå fort, och sen köra lite styrketräning innan jag och mamma styr kosan söderöver.
Anna O's konsert ikväll alltså, övernattning hos Faster Kristina och Mats och imorgon löpträning och IKEA-shopping (har en lång lista, iaf lång enligt mig) står på programmet.

Vi hörs!
/K

Kommentarer
Postat av: Bitte

Jag ska göra mitt bästa för att komma dit :)



Här finns alltid tid för vänner så det var synd att vi inte hann ses. Men vi får ta igen det vid ett annat tillfälle!



Tack!



Kram kram

2010-04-10 @ 12:46:46
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0