Klubbmästare

Veckans förväntade 3 skoldagar blev till 1 ½! Inte mig emot... Gårdagseftermiddagen ägnades åt att titta på byggnation av Fiskarhedenvillor. Kändes som om jag nog kan tänka mig att jobba med dem när jag blir stor. Fast dagens föreläsning om hållbart byggande och byggnads/kulturvård var ju också mycket intressant. 

Kom på att jag inte avslöjat vad jag läser nu ifall jag har okända läsare... Jag läser kurser till Byggingenjör på Högskolan Dalarna i Blge fast mest på distans. Till hösten är planen att börja läsa programmet på "riktigt". För tillfället läser jag mer än 100% så ibland (just nu) känns det lite stressigt...

Jag blev klubbmästare igår, kom på att jag ju faktiskt hade kunnat få en konkurrent om Lina hade blivit frisk men det hade hon inte. Det var masstartssprint, jag sköt 1-3 och fick stryk av Anna (som tävlar i D20-21). Föret var tungt, skidorna blev helt kolsvarta under som om man åkt i, just det, koldamm med inslag av vatten...

Just nu borde jag tentaplugga byggteknik och ut och springa, kanske inte samtidigt... :)

Vi hörs!
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0