Orienteringsskyttepremiär i helgen

Nu är tentan avklarad för ett tag sen. Som vanligt, får man väl börja säga nu, var det samma tenta som jag hade pluggat på. Vet inte riktigt vad jag tycker om saken. På ett sätt är det skönt, på ett sätt känns det som vad är nyttan av att kämpa och slita och försöka lära sig "allt"? Det påverkar då inte betyget det minsta...

Till helgen är det säsongspremiär för att tävla i orienteringsskorna, dessutom så ska jag skjuta samtidigt. Får väl se hur det går, har inte sprungit på karta alls i år... Här kan man hitta information om tävlingarna. Till den stora metropolen Arboga ska jag, helt själv. Hur ska detta gå? Hör hört att det ska finnas gott fika där :) men det är ju tråkigt att fika själv...

Vi hörs!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0