Påskledigt

Nu har jag haft bloggledigt några dagar, haft fullt upp att göra annat...

På lördagskvällen var vi på kalas hos Robert, trevligt och mycket god mat. Dagen efter var vi inte uppe i ottan och åkte skare istället blev det en träskidstur i Björkaberget på em. "Mina" (pappas/fd farfars) Speedwood gick som ett spjut eller jag hade iaf mycket bättre glid än Mika som kunde stå still i utförsbackarna...

Igår morse var vi däremot ut på skaren, dock var det mulet men det var väldigt roligt och härligt ändå.

Dessutom har vi tagit bort masoniten från en innedörr och det var grymt fina gamla dörrar under. Spegeldörrar har jag lärt mig att det heter. Trodde ett tag att min svåger menade att jag skulle hitta en vanlig spegel under...

Denna vecka ska jag till skolan 3 dagar! Ojojoj hur ska det gå. Har nästan klarat en dag nu...
Sen laddar jag för Anna O´s avslutningskonsert på torsdagkväll och IKEA på fredag!

Ikväll blir det skidskytte-KM i Snöån. Jag satsar på att bli klubbmästare i D22 :)

//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0