Sammanfattning av Örebro-trippen

Det var jätteroligt att få lyssna på Annas konsert. Kammarmusik är väl inte det vanligaste att jag lyssnar på men ibland händer det faktiskt. Jag är ju inte så värst musikalisk men jag tyckte det lät väldigt bra och att hon var grymt duktig!

Efter sömn i Täby så styrde vi kosan till IKEA där det provsatts soffor (publicerar en bäst-i-test sen) och handlades allt som stod på listan och lite till... ;) Så jag kom hem med bokhyllor, sänglampor, ramar, bilder, lådor, ljus mm. Mamma sympatihandlade lite.

På vägen hem stannade vi på tallhedarna före Lindesberg och sprang barmark. Grymt kul, härligt och jobbigt! Väldigt ovant i början att tvingas lyfta fötterna men också riktigt bra att få öva på detta. Efter ett tag hade man fått in snitsen igen men i ungefär samma veva började man bli trött också.

Dagen avslutades med att jag klippte min bror. Det gick överförväntan så han ser faktiskt riktigt hyfsad ut idag :)

Idag har jag bara pluggat, ska ta ett ryck till nu...

Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0