Vägbeskrivning

För er som hittar bra i Djurås kommer här en liten rolig vägbeskrivning på snabbast väg, tagen från eniro.

  1. 0,3 km Starta riktning nord på Färjbacksvägen, kör 0,3 km

  2. 0,4 km Sväng vänster in på Solvägen, kör 0,1 km

  3. 0,4 km Sväng höger in på Lekvägen, kör 69 m

  4. 0,5 km Sväng höger in på Dalvägen, kör 46 m

  5. 0,5 km Sväng vänster in på Färjbacksvägen, kör 50 m


Dvs om ni ska åka från skolan till rondellen på 71:an är snabbaste vägen att ta en liten sväng förbi mina föräldrar. Hur många kör så???

Jag skulle ha en beskrivning till Musikhögskolan i Örebro om någon undrar varför jag hittat detta. Jag hittar till Konsum...

//K

Kommentarer
Postat av: Bitte

Jag kan lätt guida dig till musikhögskolan! Det ligger nästgårds, sträcker jag på mig så ser jag det från soffan :P

2010-04-08 @ 22:33:41
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0