Vardag igen

Jaha då var det måndag igen efter en kalasfylld helg.
Fredagen startade med att jag fick frukost på sängen, en riktig lyx enligt mig. Körde ett löppass på fm där mina vader fick jobba rejält i uppförsbackarna, de är fortfarande lite ringrostiga efter vinterns löpning utan rejäla backar. På kvällen kom Erica, Erik, Robert och en kompis till Robert hit och fikade bla succétårta och sen blev det spelande. Både pandemi och RoboRally hanns det med. Trevligt värre.

Lördagen ägnade jag alltså åt att gräva ett hål. Alla som sett det säger oj va djupt... Styrketräningspasset som jag planerat den dagen ställdes in eller snarare ersattes av 4 timmars grävande. Man kan väl säga att det var styrketräning ala Peter Blom... Kvällen tillbringades i Mockfjärd med att spela... RoboRally! Ingen av dagarna gick det så värst bra för mig men det var roligt förutom när man programmerade helfel så roboten bara stog och tuggade in i en vägg...

Igår bakade jag en Schwarzwaldtårta och tog av skivorna från ytterligare en dörr. På kvällen hade vi släktkalas och jag fick många bra paket och en rebus. Enligt denna helt obegripliga rebus som jag fick av mina svärföräldrar kan man kanske tolka att det kommer ett paket denna vecka. Blir spännande att få lösningen!

Idag har jag pluggat mätteknik, 5 föreläsningar har jag klarat av. Ganska bra jobbat!

Snart ska jag ta bussen till Borlänge och lyfta skrot med Mika.

Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0