Fullt upp, kusinträff och havrelimpa

Dagarna bara flyger undan just nu känns det som. Fulla med träning, jägarexamensplugg, hallonplockning och mycket annat.

Igår var jag till mormor och morfar och åt lunch mellan träningspassen. Saga och Katarina var också där och det var roligt att träffa dem allihopa. Saga kunde nästan gå nu tills nästa gång jag ser henne far hon nog omkring som ett litet yrväder.

Nu skulle jag enligt plan ha varit i Snöån och pangat. Men det dåliga vädret på fm tog helt knäcken på motivationen och den behövs om man ska åka 5 mil och sen träna själv. Ska ut och rulla lite på hemmaplan istället snart och så får det bli en extra vända till D-J nästa vecka om vädret är bättre då.

På fm idag har jag bakat havrelimpa enligt det här receptet. Blev väldigt gott och saftigt. Kommer att vara slut på ett litet nafs här hemma. Det är det som är det värsta med hembakat bröd, det är så gott så det tar slut så fort!

Bäst jag ger mig ut och rullar lite innan regnet tilltar igen.
Ha en bra helg!

//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0