Hemma

Nu har jag varit hemma i snart en vecka och inget står det skrivet här. Men en massa saker har jag hunnit med. Så klart det vanliga med uppackning och tvätt efter en resa. Sen har jag bla hunnit rulla några mil på rullskidorna, skjutit lite, sprungit Naturpasset med Mika.

Bakat siktkakor samt toscapaj med hallon och blåbär. Det sistnämda var Anna O här och hjälpte oss att provsmaka, en väldigt rolig kväll med många skratt och gamla minnen blev det.

Sedan har jag också startat projekt rödfärgning och projekt jägarexamen (för vilken gång i ordningen?). Så den här veckan har det första projektet bidragit till att jag befunnit mig alldeles för högt ovan för marken dvs jag har fått lov att stå några steg upp på en stege. Är det någon icke höjdrädd person som vill komma och hjälpa till så är ni hjärtligt välkomna. Naturligtvis är även höjdrädda personer välkomna för det är ju roligare med sällskap.

Tack alla som på olika sätt har gratulerat till mina insatser förra veckan!

Hoppas ni får en bra helg!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0