Premiären avklarad

Det blev en bra premiär igår, det tror jag alla var överens om. Jag är mycket nöjdare med min insats även om det blev ett litet leende på bröllopet fast då hade jag ryggen mot publiken. Sedan tittade vi stint åt var sitt håll och det kändes faktiskt bättre än att ha "förtrolig" ögonkontakt. Knotten var helt hemska på avskedet, där ordern igår var frysning för mig, Ingmar och Stark Ingmar i slutet. Publiken satt och vifftade som tokar och jag hade helst velat hoppa om kring men jag stod still även om det kändes som om örsnibbarna växte till det dubbla av alla bett.


Muntert värre, men står de och tittar mest på våra fötter? Hihi. Bild från förra året och tagen från ingmarsspelen.se

Nu ska jag köra ett styrkepass och sen är det ju tidig föreställning så jag lär nog inte hinna så mycket mer idag. Ska bli skönt att komma hem före halv elva en kväll (har inte hänt en enda gång den här veckan). Kanske kan hinna träffa Mika några vakna timmar ikväll då :).

Ha de bra!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0