Segling och regn

Hemma igen får jag nog skriva. I helgen har vi varit tilsammans med Mikas föräldrar och lillebror i deras stuga i Söderhamn. Man får ju inte vara hemma för mycket :) I lördags var vi ute och seglade, mitt första besök i en segelbåt. Det gick bra och var roligt även om vädret inte var toppen. I söndags var det dock riktigt dåligt väder så vi for hem ganska tidigt.

Idag har det också varit tråkigt blötväder. Skulle till D-J och skjuta på fm men jag skjuter på det tills imorrn. Istället blev det löpning på fm, kunde vrida ur kläderna när jag kom hem, och styrka med Mika på em. Jag gjorde min första chins, kanske inget att skryta om men jag tyckte det var roligt.

Ha de bra!
//Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0