Mycket skit och OL-upptakt

Jag tänkte förra veckan när tentorna var slut att nu kanske jag ska försöka uppdatera bloggen lite oftare, nu när jag har mer tid men det gick ju sådär som vanligt. Här kommer iaf ett inlägg.

I helgen var det mycket skit på flera olika sätt. Vädret var ganska skit, regn och grått. Det var lera överallt. Vi byggde avlopp och funderade på avlopp och beställde avloppsrör. Vi köpte en toalett. Men det var en bra helg.

I måndags var jag i skolan heeela dan (9-15 :) ) nu ska jag inte dit förens nästa torsdag...

I tisdags hade jag två saker jag kunde göra på kvällen, skidskytte-KM och orienteringsupptakt. Men när jag provsiktade med bössan på fm så löste det sig av sig självt. Magen kändes för tung och ryggen var inte förtjust i den vridningen som ändå blir när man står (ligg hade jag aldrig tänkt skjuta nu). Tråkigt, det hade varit kul att träffa Anna och gänget igen det var längsen. Men istället gick jag på OL-träning och det var ännu mer längesen. Kul men kroppaskrället kände sig lite mörbultat efteråt, det blev både längre och mycket högre tempo än det var vant vid. Gemensam start var det så man sprang ju som en skållad råtta. Något som var roligt för min del var att jag var först av tjejerna så länge vi hade samma bana ca10min (fast jag var nästan sist till startpunkten), det fanns visst lite fart i benen än, sen sprang jag kortare och sen blev jag trött.

Nu ska jag snart åka till Blge och hämta arbetsmiljötentan, hoppas det gick vägen.

Ha de!
//K

Kommentarer
Postat av: Johan

Coolt, jag har alltid velat prova på skidskytte men det har aldrig blivit av.

2011-04-27 @ 11:03:09
URL: http://rormokare-nykoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0