Premiärtur på cykeln

Idag blev det en riktig premiärtur på cykeln. Jag har inte träningscyklat på nästan tre år! Dels så tycker jag att det är ganska (läs väldigt) tråkigt att cykla men främst pga mina knäproblem. Att cykla ska ju dock vara bra gravidträning. Jag har varit negativ till att testa, rädd att knäna inte skulle hålla. Men nu har fogarna börjat bråka så det kändes att det var värt ett förskök idag när det var lite vindstilla på fm. Och det gick så bra, det var nästan roligt :). Inte ont i knäna, inte ont i fogarna och bara lite ont i ryggen. Toppen! 

Resten av dagen har jag repeterat matte som förberedelse för en kurs jag ska försöka läsa i höst. Men helst så ska jag börja titta på kursen också nu under våren.

Dags för mellis och sen ska jag till Blge och simma. Två pass idag, gött.
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0