Skärtorsdag

Cykelpasset i tisdags gick bra men snart börjar det bli dags att höja styret för låren tar i magen när jag trampar :). Alldeles för mycket kläder hade jag dock på mig, hade inte riktigt hängt med i att det blivit så varmt ute.

Igår var jag till Falun och träffade Stina, en sväng på stan och ett simpass hann vi med. Trevligt trevligt.

Idag har jag bestigit Djurmo Klack. Det är ju inte riktigt som Rauschberg i Ruhpolding som tar en och en halv timme att gå upp på och som man till min stora fasa får åka linbana ner från utan lite mer lagom. Och allt får man mjölksyra av att trava upp på DK också, bitvis är det så brant att jag aldrig har lyckats springa hela vägen upp. Idag åkte jag cykel till Bäckan och så travade jag upp därifrån och det brände skönt i benen. När jag kom upp hade jag lite choklad att knapra på medan jag spanade efter falkarna och tittade på utsikten. Nått som flög såg jag, om det var en falk har jag ingen aning om (tur jag redan klarat jägarexamensteorin). Sen gick jag ner igen och cyklade hem.

Nu ska jag och den lilla (pappas, den jääättestora) släpvagnen ut på äventyr. Så passa er om ni tänkt åka mellan Djurås och Duvnäs nu på eftermiddan.

Hoppas ni får en bra påskhelg!
//Karin

Kommentarer
Postat av: erica

hur exakt skulle det hjälpa att höja styret för benen?? ;P

2011-04-21 @ 16:00:51
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0