Vår

Det har varkligen blivit vår ute. Idag vaknar björnarna. Snön försvann i ett nafs så det blev alldeles bart. Varmt är det också så vårjacka och skor går utmärkt att använda. April är verkligen stora fylla-år-månaden, ikväll är det tårtkalas (igen).

I helgen byggde vi klart avloppet. I veckan har det varit hit en kille och dragit vattenrör/slang. Jag och pappa har varit och köpt golv- och väggskivor och ett jättelass med isolering. Så det händer lite och det kanske blir skivor på i helgen. Det känns som det är en milstolpe, iaf så kommer det att se ut som om det hänt mycket. Sen är det ju bara... kvar...

Träningen rullar på. Men nu får jag nog lov att lägga ner löpningen om inte fogarna slutar värka snabbt. Styrketräning och cykel har jag kört den här veckan. Hoppas att de sopar vägarna snart så ska jag testa med rullskidorna, undrar hur skraj jag kommer att vara då för att ramla.

Igår kväll var Anna förbi och hälsade på. Jättekul, var superlänge sen sist vi träffades. Ovanligt att vi överhuvudtaget träffas "civilt" klädda men vi kände igen varandra iaf :)

Ha de bra!
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0