Arvidsjaur igen!!

Jaha, nu har vi kommit till Arvidsjaur igen.
Denna gången är det med skidskyttarna jag är här och härjar.
Bilresan upp tog "bara" 12 timmar men gick bra.


Har just varit ute och testat banorna. Jag skulle åka blåa och oranga slingor i en salig oordning imorgon, hur ska jag komma ihåg det? Slipper iaf stupbacken men Niclas och Gabbe ska pallra sig upp där 5 varv, hihi...

I morse var det bestämmt  frukost till klockan 9. Jag sov till 8 och sen låg jag och tvinnade innan jag gick upp vid halv nio. Anna och Mats slumrade sött så jag smög. Nio väckte vi Anna. Varför väckte ni mig om de inte ens är här än?? sa hon. Tjugo över ringde Mats Rolf och frågade, var han höll hus med vår frukost? Han sov... Tjugo i tio fick vi äntligen frukost. Grabbarna kom och åt strax efter tio...

Nu ska jag duscha och sen ska vi äta lunch!
Ha de!
Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0