En kort uppdatering

Nu har jag äntligen lyckas låna en dator igen. Igår kom killarna och snodde vår dator med internet fast de fått en egen kod, taskigt nå jäävulskt som de skulle ha sagt.

En kort uppdatering över läget:

Igår körde vi långdistans, jag slutade 24:a efter ett lopp som jag inte är nöjd med. Norskar är lömska men tämligen snygga.

Idag har vi åkt stafett, jag är nöjd med mitt lopp. Åkte tillslut andra sträckan i andra laget efter en rejäl omkastning på morgonen.

Igår kväll gjorde vi (svenska skido-landslaget) succé med ett luciatåg i samband med prisutdelningen. Ett som är säkert är iaf att ingen som deltog eller såg det någonsinn kommer att glömma det...

Nu somnar jag snart. Jag skriver mer imorgon när jag kommit hem.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0