I morgon börjar det...

Ja i morgon drar säsongen igång på riktigt med SverigeCup i skidorientering i Grönklitt. På förmiddagen är det medeldistans (4,5km) och på eftermiddagen är det jaktstart-sprint.
Jag startar 10.33, ungefär mitt i fältet. Det känns som ett bra utgångsläge. Sprinten startar 14.00. Läs mer om tävlingarna på www.ski-otourclub.nu 

Det här har varit en vecka med mycket bra och hård träning. Jag har fått ett par bra kvitton på att träningen har varit bra i höst och att formen är på gång. Även om jag ett tag mitt i veckan när kroppen värkte som mest funderade på om jag skulle hinna återhämta mig tills i morgon. Men efter ett par dagar med lugnare träning så börjar det nu pirra så där härligt i kroppen.

Idag tar jag bara igen mig, tittar på TV (det går bra för vår fotbollskompis från Ruhpolding, Angerer, just nu), vallar skidor och laddar batterierna inför morgondagen. Ska ut och löpa och skaka loss benen lite om ett tag.

Håll tummarna för mig i morgon är ni snälla!
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0