Masstarten avklarad

Nu har jag gjort riktiga skidskyttedebuten för den här säsongen i ett iskallt Arvidsjaur.
Kvicksilvret visade ~ -13 när vi tävlade.

Jag sköt 7 bom varav 3 i första ligg. illailla...
Masstartshets, masstartshets...
Här sitter jag och är missnöjd över 7 bom, hade jag skjutit det förra året hade jag varit supernöjd. Har helt klart höjt kraven lite...
Men åkningen funkade ganska bra.
Jag kom sjua.

Niclas kom 3:a och Gabbe 5:a och Anna 9:a. De är nog ganska nöjda allihop.
Superroligt med Niclas pallplats, unnar honom det så mycket!

Vi äter bara köttbullar, vilket inte är min favvomat precis. I morse åt jag gröt, fick lov att gå ut och andas efter halva tallriken. Gabbe när jag kom in igen: Har du varit ute och spytt? Riktigt så illa var det inte...

Ska sova lite nu och sen ska vi på prisutdelning och sen ska vi väl valla och äta igen.
I morgon är det sprint då jäklar...
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0