Strumpor, julotta och packningskaos

Det snackas om att GPS eller Platt-TV var årets julklapp. I vår släkt så är det hitills strumpor som är årets julklapp. De leder ganska överlägset före choklad som ligger på en säker andra plats. Men än är inget avgjort eftersom vi antagligen kommer att fira 2 julaftnar till innan alla paket är utdelade.

I morse var jag på julotta i Gagnefs kyrka. Att höra kyrkoherde John Sund sjunga O Helga Natt, det ger rysningar!

Jag har också packat för 11 dagars äventyr i Norrland. Ett smärre kaos. Om jag har fått med mig det jag ska och om det som ska med till Arvidsjaur hamnade i rätt väska och inte i den som bara ska med till Östersund, de vette katten...
Det blev nämligen bara EN väska (och en liten ryggsäck...) till Arvidsjaur, det känns oroväckande.

Uppdatering under kommande vecka är jag tveksam på hur mycket det kommer att bli. Arvidsjaur ja kanske eller kanske till och med troligt men Östersund och Edsåsdalen mycket mycket tveksamt.
Men tävlingsplaneringen finns under fliken Tävlingar (logiskt va?) på hemsidan. Där finns länkar till tävlingarnas hemsidor där det förhoppningsvis ska finnas resultat. Adressen till hemsidan (om någon har missat den) är http://web.telia.com/~u04802154/

God fortsättning och håll alla tummar ni har är ni snälla!
Men det räcker om ni ställer upp lö, sö, to, fre, lö o sö och sisådär bara mitt på dan.
Alla andra dagar slipper ni! Hihi
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0