Dokumentationsboss

Anna blev fångad av radion i fredags, Lyssna här. Efter ungefär 22.48 börjar det handla om Anna och man kan höra hennes väna stämma i etern. Hon skötte sig bra tycker jag, inte lätt med murvlar heller. Men hur gick det med om Björn Ferry var het eller inte?
Det vågade hon varken säga bu eller bä om. Jag röstar på inte iaf...

Nu har jag gjort två dagar som ansvarig för dokumentationen i MobiSIR TAM projektet.
Det går bra tror jag... Fast när jag kom igår morse var det ett berg med pärmar på mitt skrivbord och min stol, så jag fick röja lite innan jag kom fram till datorn. Resten av dagen ägnades åt att bära pärmar, bära datorer, bära hyllor, flytta hyllplan, koppla sladdar mm. Kul att göra sånt också ibland. Idag har jag varit lite mer bossig. Bestämt 3 saker och pratat i telefon 2 ggr.
Det är lika mycket som jag pratat i telefonen på ett och ett halv år innan... :-)

Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0