Inget Uppsala men jogg

Nej, det blir inga tävlingar i Uppsala den här helgen för mig. Har man varit sjuk i över en vecka så är inte det bästa som finns att börja med att tävla direkt. Nu kommer jag alltså att springa första stäckan på 10-mila nästa lördag utan att ha sprungit en tävling sedan 5-dagars (juli) förra året. Det känns lite jobbigt och speciellt jobbigt med första sträckan, det kommer att gå så fort! Har aldrig sprungit första på 10-mila och skulle hellre springa sista som jag gjort de senaste tre åren. Men det är inte alltid man får som man vill... Och det är bara att gilla läget.

Idag har jag varit ute och joggat lite, det var skönt att vara igång igen men tungt. Hade med mig en uppsalakarta iaf för att försöka få lite känsla och öva på att springa (jogga) och läsa karta.

Nu ska jag och pappa till farmor och äta stuvade morötter, gottigottgott!

//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0