Min tjugoförsta födelsedag

Hammer utlovade fint skidföre i Söskog så jag offrade min sovmorgon och for dit. Dock hade jag lite otur med att det varit molnigt i natt så skaren var inte super men jag fick en fin tur iaf. Sjumiljoner nya fräknar kan nog inkaseras också :) Åka skidor den 23 April, så sent tror jag aldrig att jag åkt förut. Men det går nog inte att åka så många dagar till där uppe heller.

Här kommer några bilder (klicka på dem för att se i större storlek).

             


På kvällen kom farmor och mormor och morfar förbi och åt mat och succétårta. Jag fick en massa roliga paket. Jag fick ett paket av mormor och morfar som var inslaget i en jämtlandskarta, så jag hittar när flyttar dit! Fick ett paket av farmor där det var en geishachokladask i. Mums tänkte jag men sen fick jag syn på att den var tejpad. Så är det ofta hos oss att katongen och innehållet är olika. Men jag som trodde det var choklad sa jag och öppnade. Då låg det geishachokladkakor i... Lurad, haha.
Sedan fick jag en orkidé av farmor, undrar hur länge den kommer att överleva...
Ett fint paket fick jag av min bror också. Det var supermycket tejp, tom snörena var fast tejpade.

Kvällsbilder kommer i morgon.

//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0