Orienteringsträning, slut på Anna Phil och Bra Artikel

Idag har jag varit på orienteringsträning, det har inte hänt så ofta på den här sidan millenieskiftet. Jag kan nog bara konstatera att jag hoppas att jag bommat klart för i år nu. Men löpningen kändes ok, iaf de 3 första kontrollerna när det inte gick uppför...

Sista avsnittet av Anna Phil igår. Det är fler än jag som är såld på den serien, förra måndagen var det näst mest sedda program med 875 000 tittare. Häftigt men så synd att den är slut nu.

Maria Rydqvist har skrivit en bra artikel om ett stort problem inom idrotten, varför tjejer slutar innan de blir seniorer. Läs den här. Klockren!

/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0