Första inlägget från Östersund

Jaha nu har jag alltså mitt hem och mitt bohag på "slingan" i Östersund. Det känns bra, en aning kaotiskt men det löser sig väl efterhand. Föresten vet jag inte riktigt om jag har hunnit kännt efter så mycket än så vi får väl se hur det blir.

Internet fungerar än så länge inte hemma så nu sitter jag på en parkbänk mellan badet och Folkets hus. Det skulle kunna kallas för välventilerat kanske. Men det är lite kallt. Hoppas det löser sig innan snön kommer iaf.

Jag är sjuk. Efter mycket träning, mycket flyttbestyr, mycket frining och väldigt lite sömn i början på förra veckan så sa min kropp i från och i torsdags fick jag ont i halsen. Jag avskyr att vara sjuk men nu har jag inte varit det sen i april så jag kan väl inte klaga allt för mycket. Föphoppningsvis är jag på bättringsvägen.

På tal om frining så är jag alltså sedan en liten tid ihop med Mika Stenback. Det är två saker folk har sagt till oss när de fått höra detta. Va kul! och kunde ni inte ha kommit på det lite tidigare? Jo det kunde vi väl kanske ha gjort men nu blev det inte så. Utan vi får stå vårt kast och vara nyförälskade och leva 40 mil ifrån varandra men det ska väl gå det med. Bättre sent än aldrig iaf.

Imorgon ska jag ner till skolan (eller upp? kanske platt faktiskt...) och botanisera lite. Det känns pirrigt. På tisdag börjar kursen. Jag har hela tre föreläsningar den här veckan. Stressigt.

Ha de!
/En snuffsig och småfrussen Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0