Högvarv

Just nu känns det som om mitt liv snurrar på högvarv. Jag skulle vilja ha en paus- eller åtminstone slow-motion-knapp så jag kan hinna njuta och känna efter riktigt hur det känns. Men det som känns, känns väldigt bra.

Den här veckan har jag hunnit med ett 75-årskalas som var väldigt trevligt. Funderat på att planka in på Rottneros enastående (?) skulpturpark tillsammans med Mika. Tränat. Packat. Träffat Brita på banken. Och mycket mer...

Nu far jag snart, väldigt snart mot Tyskland och skidskyttemeckat Ruhpolding. En dryg veckas träningsläger står på programmet. Åter nästa måndag. Blir nog jobbigt men förhoppningsvis också kul!

Ta hand öm er!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0