Sista passet

Nu har vi klarat av sista passet och imorgon styr vi kosan hemat igen. Det blev ett mycket lugnt löppass, alla har fruktansvärt ont i baksida-lar efter nagra lömska max-impulser som vi körde i fredags. Det känns i bade knopp och kropp nu att vi kört riktigt hart, sa det ska bli skönt att aka hem och fa nagra vilodagar nu.

Det ryktas om att det är lite svart att första vad jag skriver ibland bla det där stenkoll pa varat hemat lag... Det är sa att det finns en dator med internetuppkoppling här pa Josefs Haus där vi bor. Men den datorn har naturligtvis ett tyskt tangentbord och pa ett sadant finns inte den tjugosjätte bokstaven i det svenska alfabetet med! Sa man far använda ett vanligt a istället, lite smaknepigt.

Det är snart bara en och en halv vecka kvar tills jag flyttar. Jag far panik som Madde sagt väldigt ofta den här veckan. Det är sa mycket jag ska hinna med. Bada tunna med Wahlbergs, jobba 4 dagar, bli utsparkad/avtackad fran jobbet, packa upp, packa ner, bestämma vad jag ska ha med mig, ha fartvecka, träffa alla jag vill träffa innan jag far och mycket mer...

Det kommer nog nagra bilder nagongang när jag kommit hem och hinner. Har nu en hel CD med mer eller mindre konstiga :)

Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0