Vila idag

Oj nu är hälften avklarat. Idag en välbehövlig vilodag. Fast vila och vila, pa morgonen sköt vi precision. Hmm vi säger inget resultat tror jag... Sedan har vi varit pa addidaslager, jobbigt värre. Jag har köpt en t-shirt och en tröja. Det är väldigt lite om man jämför...

I förrgar körde vi full hand. 5h 20min, gött värre!! En underbar cykeltur pa nästan 4h pa förmiddagen. De hävdar att jag är den enda som vet var vi varit :) Och jag hade stenkoll pa varat hemat lag....

Igar körde vi tävling. 1-2 far man väl vara nöjd med eller iaf halvnöjd. Akningen var ocksa ok. Jag vann men jag hade lättast hjul sa det gar inte riktigt att jämföra.

Imorgon är det tävling igen, denna gang mot engelska landslaget. ooh...

Mycket sugen pa att vara hemma och springa springskytte-SM och försvara mitt guld ocksa. Men men man far inte göra allt... Lycka till och kör hart ni som är hemma!!

Lär kila annars far jag ingen mat...

//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0