Bilbesiktning

Idag har jag varit och besiktat LADA:n. Jag brukar vara riktigt förbannad när jag har varit på besiktningen, dels för att de brukar vara så nedlåtande för att man är tjej (eller de kanske är det mot alla, arg blir man iaf) och dels för att de brukar underkänna de bilar jag är där med. Men idag är jag riktigt uppåt. Det var en snäll och försynt besiktningsman och han godkände den kära Ladan! Kors i taket.

Huset i Amsberg där All-ting höll till förut har de rivit nu. Ett snille har satt upp en skylt nu där det står: Ingen-ting! Klockrent tycker jag.

Snart är det ingen snö kvar, dystert. Det är 6 veckor kvar av säsongen. Rullskidor?

Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0