Rallyfeber! Skidskyttefeber? och D/V-cup Sysslebäck..

Svenska Rallyt i Värmland. Skidskytte-VM i Östersund.
Två tävlingar som jag blivit väldigt sugen att åka och titta på.
Men jag lär hålla mig hemma och får hålla tillgodo med radio, TV och internet.

Rallyfeber har jag definitivt drabbats av. Satt på jobbet igår, lyssnade på radio och drömde mig ut i det fina vädret. Ut till rallyskogen, till farten, sladdarna, snövallarna, motordånet och besinlukten blandat med skog. Drömde mig ut på bil-orientering igen, åh så kul!!
Mindes det här: Grattis också till Karin, LMS senaste tillskott av stjärnkartläsare. Skrivet av Sigge och Thomas 2001. Kanske skulle bli lat, sluta elitträna och börja igen? Inte särskillt miljövänligt om vi snackar sånt precis...

Dala-värmlandscup i Sysslebäck idag. Åkningen gick jättetungt. Har fortfarande träningsvärk sen den nya styrketräningen i tisdags. Sköt 2-2. Bland det bästa jag skjutit i år så förhoppningsvis går det åt rätt håll. Jag vet ju att jag kan, det är bara att kämpa på.

Man kan ju hoppas att mitt horoskop stämmer idag.
På måndag börjar Anna Phil, den enda TV-serien jag följer.
Brorsan har köpt en hatt, gubbhatt.

/Karin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej! Ja, feber kan man ha på många sätt du...Skulle vart skoj om de kunde ha haft kvar Svenska Rallyt här hemma i Säfsen som de brukat... :) Allt kan man inte få. Skidskytte febern botas på lördag! :) kram kram

2008-02-12 @ 18:19:35
Postat av: Anonym

Heeej! Ja, feber kan man ha på många sätt du...Skulle vart skoj om de kunde ha haft kvar Svenska Rallyt här hemma i Säfsen som de brukat... :) Allt kan man inte få. Skidskytte febern botas på lördag! :) kram kram

2008-02-12 @ 18:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0