Sjukt härligt!

På förmiddagen idag har jag varit till Gyllbergen och åkt långpass i finvädret. Sjukt härligt var det. Strålande sol och nästan skare.

Mamma Nyberg frågade mig om jag hade slagit mig och många andra jag mötte tittade på mig som de undrade om jag varit i slagsmål. Så illa var det inte. Det var bara en gammal hederlig krigsmålning ála skidO för att slippa bli bländad av solen och slippa ha skidglasögon.
Mormor förevigade min fina sminkning.

image26

Gårdagens klart roligaste händelse var att träffa Lovisa igen, även om det bara blev en superkort stund.

I morgon är det alla hjärtans dag.
I morgon är det ett år sedan jag var 12:a på medeldistansen på JVM.
I FK idag stod det om våga vägra hjärte-jippot. Bland annat tyckte de att man skulle se film där slutet var olyckligt och de inte fick varandra. Sandor slash Ida är ingen bra singel-på-alla-hjärtansdag-film, den firade damjuniorlandslaget i skidO med förra året...

Min alla hjärtansdag kommer att bestå av styrketräning, jobb och på kvällen stenhårda intervaller med skytte i snöån. Är det någon som vill joina så är det bara att hänga på!!

Ha en bra dag!
//Karin

Kommentarer
Postat av: Anna

jaa, och min dag kommer att bestå av att ligga i soffan och kolla på herrarnas distans på VM. Vilket i och för sig inte är helt fel, vilka kroppar! :) haha kram

2008-02-14 @ 16:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0