Fortfarande sjuk

Ja tyvärr så är jag fortfarande sjuk. Snuvan vill inte ge med sig.
Så det blir inga tävlingar den här helgen. När jag äntligen hade fått en tjej att åka stafett med så blir jag sjuk. Nytt försök nästa år. Det ser väl ut som det kan bli några herrstafetter för mig i år och det är ju inte första gången det händer...  Genomförda herrstafetter i mitt liv är klart fler än genomförda damstafetter :-)

Känns som det hade behövts två genomkörare med karta inför SM nästa helg men nu blev det ju inte så. Det är bara att hoppas att jag genom att helt ha vilat från kartläsning i snart en månad kommer att vara i strålande form. Ett sånt flyt som jag hade förra året, inte den här hets och stresskänslan som har varit hitills i år. Våga orientera, våga tempoväxla. Något jag måste ta fasta på nu!

Handboll. Den enda bollsporten som är rolig att titta på och nå så grymt spännande!

Nu ska jag ut och prommenixa med mamma i solskenet.
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0