Klantigaste på länge

Måndag kväll ca 21.30. Gör en jättefin matlåda med potatis och korv och ställer in i kylskåpet. Lägger maten i en glasslåda eftersom mina vanliga matlådor var i disken.

Tisdagsmorgon 06.15. Plockar ihop maten jag ska ha med mig under dagen och tar ut en glasslåda ur kylskåpet och packar ner den.

Tisdag 11.40. Sitter i lunchrummet plan 5 och öppnar glasslådan. Blir oerhört förvånad och brister sedan ut i skratt då det bara finns massa potatis i lådan. 

Jag hade alltså istället för min matlåda tagit lådan med överbliven potatis. Fick en halv korv av pappa som han inte hade hunnit äta upp. Och fast jag tycker mycket om potatis så blev det ganska torrt! Men jag kan ju vara glad att jag inte tog lådan med lingonsylt!
Alla fick sig ett gott skratt iaf och i fortsättningen ska jag öppna lådan hemma innan jag packar ner den...

Klassiskt i Sörskog i snöblandatregn idag. Men det fanns gott om snö där iaf även om vädret var sisådär... Känns bra i kroppen nu!

Trippel Sverige på herrsidan på masstarten idag! Grymt!
Vlasova som vann på damsidan henne har jag slagit! Helene 6:a, grymt det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0